مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-19سياسي

#هواتودارم| بخشش اجاره 2 ماهه 12 مغازه در پررفت وآمدترین منطقه سمنان+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی اکبر حسنی شریعت پناهی متولی موقوفات خاص خاندان سادات حسنی شریعت پناهی هم به پویش #هواتودارم پیوست.

وی برای همراهی و همدلی با مستأجران موقوفات که به علت شیوع ویروس کرونا دچار کاهش درآمد محسوس شده اند، اجاره 12 باب مغازه واقع در خیابان امام خمینی (ره) سمنان را بخشید.

حسنی شریعت پناهی اجاره این مغازه ها را که در پررفت وآمدترین منطقه سمنان در این روزها واقع شده است، بابت ماه های اسفند 98 و فروردین 99 به میزان 460 میلیون ریال به مستأجران موقوفه ها بخشید.

سیدعلی اکبر حسنی شریعت پناهی، خیر سمنانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان پس از اصرار فراوان به انتشار خبر این کار خیر اظهار کرد: انجام کار خیر و نیکوکاری به انگیزه و هدف نیازی ندارد؛ بلکه به حس نوع دوستی و انجام وظیفه انسانی نیازمند است.

وی بیان کرد: در این مقطع زمانی که تمام کشورمان دچار بحران ویروس کرونا شده و این ویروس مردممان چه غنی و چه فقیر را در برگرفته، فقط کافی است یک لحظه خودمان را جای افرادی که دچار مشکل شده اند، بگذاریم.

متولی موقوفات خاص خاندان سادات حسنی شریعت پناهی گفت: باید آن دسته از افرادی را که درآمد ثابت دولتی ندارند، درک و با توجه به ندای درونی خودمان که وظیفه ای انسانی را بر دوش ما نهاده است، عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

#هواتودارم| بخشش اجاره 2 ماهه 12 مغازه در پررفت وآمدترین منطقه سمنان+فیلم

#هواتودارم| بخشش اجاره 2 ماهه 12 مغازه در پررفت وآمدترین منطقه سمنان+فیلم